Diskuse

Hájkovy opice

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

PetrusX

17. 5. 2009 23:26
Když je kreacionismus "neudržitelný", proč tolik zuříte ? ?

Proč si oficiální věda vypomáhá podvrženými důkazy ?  Darwinismus a Darwin je stejná veteš,  jako jeho  stalinistický epigon OparinRv

0 0
možnosti
K

K-D

18. 5. 2009 7:47
Proč si náboženství vypomáhá podvrženými důkazy?

Turinské plátno, nález Noemovy archy, urna Ježíšova bratra, jazyk Jana Nepomuckého - je toho spousta.

0 0
možnosti
M

meloun.rudy

15. 5. 2009 20:40
Můžete být klidný

Hájek je exot.

0 0
možnosti
DN

Englishman

15. 5. 2009 19:03
Hluboce se mýlíte

K posledním třem bodům:

1) ET dokázána není a pokud je ET vědou, dokázána být ani nemůže. Vědecké teorie se totiž nedokazují. Viz Karl Popper. Teorie relativity a kvantová teorie jsou experimentálně ověřeny. To samozřejmě o ET říci nelze.

2) Jeden relevantní argument vám dám: původní Darwinova teorie byla sice (skvělou) vědeckou teorií, neodarwinismus je ale formulován jako tautologie. Mnozí zastánci neodarwinismu to otevřeně přiznávají nebo tvrdí, že "cokoli jiného je nemyslitelné". Z faktu, že ET se zabývají vědci a že používají vědeckou metodu, nijak nevyplývá, že ET je vědou. Vědecká metoda nebyla použita při jejím formulování.

3) Kreacionismus není věda. Vyčítat něčemu, co není věda, že to je "neudržitelné", je  nesmysl.

0 0
možnosti
NB

j@ck

15. 5. 2009 19:55
Re: Hluboce se mýlíte

prestan si hrat se slovicky jako veda, dokazatelnost a tautologie a radeji navrhni alternativni testovatelnou hypotezu vysvetlujici stejne spektrum jevu jako soucasna evolucni synteza. Jinak nemas pravdu, ze evolucni teorie nebyla testovana. Evolucni teorie stoji na dvou pilirich - mutace a selekce - a ty jsou testovany doslova tisicem experimentu a prikladu. Jak myslis ze vznika rezistence bakterii na antibiotika?

0 0
možnosti
F

frnek

15. 5. 2009 18:01
stáří Země cca 6.000 let, ???

Bible nikde nerika ze zeme je stara 6000let. Na pocatku Buh stvoril nebe i zemi........ On nam nikdy nerekl jak dlouho to vzalo mozna biliony let. On ji jenom v 6 tisisich letech upravil abysme zde mohli zit. 8-o:-)

0 0
možnosti
ZB

zbynek01

15. 5. 2009 18:05
Re: stáří Země cca 6.000 let, ???

Tak se zahloubej do judaismu, kterého základem je Starý Zákon. Ten v době I.N.R.I. stanovoval stáří Země na cca 5000 let...

0 0
možnosti
KL

Klara L

15. 5. 2009 17:08
Docela by mě zajímaly

blíže Vaše obavy, o nichž hovoříte v předposeldním odstavci. Pokud pan Hájek věří, že lidstvo vzniklo z Adama a Evy nebo že je Země stará šest tisíc let - co je na tom tak hrozného? Ať si to myslí, ne? 8-o

0 0
možnosti
NB

j@ck

15. 5. 2009 17:14
Re: Docela by mě zajímaly

Hrozny je na tom zejmena ten Hajkuv agresivni styl a taky extremne vysoka mira demagogie a nevzdelane hlouposti, ktera se v tom clanku nachazi.

Lidstvo tezko vzniklo z Adama a Evy. Eva byla Adamovym klonem, nebot Buh ji udajne udelal z Adamova zebra a nechapu jako by za 6000 let mohlo ze dvou klonu vyvinout cele lidstvo.

Tech 6000 let je taky nesmysl, mam nekolik ruznych metod datovani a vsechny ukazuji, ze zeme je stara asi 4.5 miliardy let., nehlede na mnozstvi fosilii. Pokud nekdo veri vyse uvedenym vecem, tak zije zcela mimo realitu ve svem bludu. At si tim bludem trpi, ale jej agresivne nenuti druhym.

0 0
možnosti
ZB

zbynek01

15. 5. 2009 16:49
Obávám se, že Hájkův názor...

zcela koresponduje s politikou Hradu. O dogmatech se nediskutuje, teorie, jakkoliv podložené, jsou nerelevantní, protože bible (korán, Václav V., Budha....)řekli, že je to takto........

Neupírám panu Hájkovi jeho názor, ale pokud jej vyslovuje na oficiální přednášce na VŠ (nikoli teologické), pak musí nést následky nevybíravé opozice...

0 0
možnosti
J

jenomselskyrozum

15. 5. 2009 16:38
No

jak to vsechno v posledni dobe sleduji, meli bychom se vsichni zacit vazne zamyslet nad tim, jestli je jeste normalni, jakymi kreteny se obklopuje nas prezident. Tohle normalni clovek nedela. Ja se VK dlouho zastaval i kdyz jsem byl ve spolecnosti ktera byla vyslovene proti VK, ale v posledni dobe jsem z naseho prezidenta cim dal vic smutny ;-(

0 0
možnosti
M

Mephisto

15. 5. 2009 18:15
Re: No

Je to tak, přesně tohle si už nějakou dobu říkám taky. Otevřeně jsem Klausovi ještě relativně nedávno fandil, ale to co dělá teď... to jak podrazil Topolánkovu vládu, jeho postoj k Lisabonské smlouvě, jakými lidmi se obklopuje (např. ten Hájek), to, že k jejich názorům nezaujme jasné stanovisko ... kdyby to nebyl prezident, tak řeknu, že snad úplně zblbnul, sorry za ten výraz...

Michal Hanko

0 0
možnosti
VNP

veš na pleši

15. 5. 2009 16:15
Mně hlavně naprosto uniká ten způsob myšlení,

který dokáže spojit exaktní vědeckou teorii s něčím takovým, jako Stalin nebo Hitler. Jako kdyby za to teorie evoluce mohla. I kdyby za svůj výchozí názor vzal evoluci třeba Pol Pot, teorie evoluce bude pořád teorií evoluce a nechápu naprosto, jakým myšlenkovým pochodem lze dojít k tomu, že proto je třeba ji zakázat.

0 0
možnosti
NB

j@ck

15. 5. 2009 16:29
Re: Mně hlavně naprosto uniká ten způsob myšlení,

http://en.wikipedia.org/wiki/Reductio_ad_Hitlerum

ten myslenkovy pochod se jmenuje REDUCTIO AD HITLERUM. je to bezne pouziva logicka fallacy

0 0
možnosti
NB

j@ck

15. 5. 2009 16:09
kreacionisti

jsou zvlastni sorta lidi. Neustale utoci na evolucni teorii, aby kamsi mohli vsunout sve nabozenske predstavy o vzniku zivota, a tak poukazuji na udajne diry v teorii, snazi se dokazat, ze evolucni teorie je jen pouha ideologie atd. Diskuze s nimi vesmes nemaji zadny velky vyznam. Je to jako se prit se svedkem jehovovym, ktery ma zcela vyplachnutou hlavu, neni schopen racionalniho uvazovani, ani neni otevreny novym pohledum a myslenkam. Neplytvejte na ne casem, je to jako hazet perly veprum. BTW: nejinteligentnejsi jsou ocividne buddhiste

http://en.wikipedia.org/wiki/Level_of_support_for_evolution#Support_for_evolution_by_religious_bodies

0 0
možnosti
D

Dennys

15. 5. 2009 16:28
Re: kreacionisti

Takse buddhisty zeptej napuvod cloveka. Odpovi Ti jako kterykoliv jiny stary narod ci "nabozenstvi".

0 0
možnosti
D

Dennys

15. 5. 2009 16:06
Evoluce cloveka

je nicim nepodlozene dogma. Archeologicke nalezy svedci o necem jinem. Literatury a clanku, napr. v Nature na toto tema existuje habadej.

Jinak jsem vse uz napsal minuly tyden.:-)

0 0
možnosti
NB

j@ck

15. 5. 2009 16:13
Re: Evoluce cloveka

evoluci cloveka dobre vysvetlil treba Johny_S zde v diskuzi - je to vedec, molekularni genetik

http://zpravy.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A090511_140432_domaci_dp

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1653x
Matematik, absolvent přírodovědecké fakulty MU, nyní pracuje jako analytik.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky