Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

keloma

Hanko je trojitý agent - třetí díl

Páter Michal se tak uzavřel do sebe a stal se podivínem, který občas v přestrojení chodí po Brně a vykřikuje náboženské slogany - zvláště proti potratům před gynekologickým oddělením. Jeho masky a převleky jsou natolik dokonalé ( je puntičkář a perfekcionalista ), že by ho nikdo ani nepoznal. A tak jako osamělý poutník Ahasfer vede svůj soukromý džihád a stal se z něj bohužel takový křesťanský talibanec.

Tolik na vysvětlení k rozporuplné osobnosti autora tohoto blogu Pátera Michala a k jeho skutečným ušlechtilým úmyslům jež jsou dvojsečným pácháním dobra a cestou do pekel vedenou nejlepšími úmysly.  Buďte proto s ohledem na jeho postižení k němu maximálně shovívaví, je to nešťastný člověk ...;-(

0/0
7.7.2010 5:42

Semper_2

Mozek nam vymyvaji ´´Vyvoleni´´ majitele medii

zcela jiste ne Cirkev - naopak: krestane jsou lide, kteri se vetsinou nenechaji obalamutit vladnouci demokraturou.

http://neviditelnypes.lidovky.cz/svet-ostre-zacileno-na-papeze-d2r-/p_zahranici.asp?c=A100422_195808_p_zahranici_wag

O krestany na nez je uz nekolik let poradana celosvetova stvanice v tehle stvanici na Topolanka vubec neslo - slo o zidy ( premier Fischer )mily pane kolego, a Vy to jiste tusite..;-)

0/0
25.4.2010 21:43

hanko

Hanko je trojitý agent - pokračování

Páter Michal to dělá právě formou těchto zdánlivě PROateistických článků a očekává, že po čase jeho bývalé ovečky vůči podobné argumentaci zcela otupí a stanou se imuní.

To jen abyjste věděli, že Páter Michal ve skutečnosti vůbec není zastáncem ateismu ani není protikřesťansky naladěn, jak by se bez znalosti jeho hlubších mohlo zdánlivě jevit. Páter Michal ale takto poněkud nezodpovědně experimentuje s psychiatrií k čemuž má osobní vztah - léta se potýkal s různými fobiemi a musel též podstoupit ústavní léčbu a tam nabyl přesvědčení, že je též  znalcem psychiatrie, kterou teď tímto způsobem i amatérsky praktikuje.

Bohužel výsledky jsou přímo opačné, než si Páter Michal matematicky vykalkuloval - jeho léčba expozicí spíše lidi od Boha odrazuje a on si to nechce přiznat a dále píše tyhle naoko protináboženské články. Jde ve skutečnosti o velmi smutný případ zkrachovalého génia, kde se potvrzuje platnost úsloví, že jednostranná genialita často hraničí s šílenstvím.

0/0
25.4.2010 20:34

kelom

Hanko je trojitý agent

Páter Michal jen naoko brojí proti křesťanství, ve skutečnosti je to ultraortodoxní církevní radikál a touto formou jen zkouší víru svých oveček. Jde o studenta teologie, který se vydává za Božího matematika. Pokud vím, měl v úmyslu založit i odštěpeneckou sektu s názvem Matematikové Boží, ale vyschly mu fondy. Důkazem jeho nefalšované zbožnosti budiž jeho fotografie, kterou zde sám přikládá. Je na ní zachycen při raním modlitebném sebezpytujícím rozjímání. Jak vidíte, hlavu má skloněnou a ruce sepnuté.

Páter Michal je upřímně přesvědčen o tom, že Bůh je matematik nejvyššího řádu. Přes matematiku se dostal i k teologii ale jelikož kladl příliš vysoké vědomostní nároky na své ovečky, stal se posléze klerikem bez stáda. Tahle obcese ho však nepřešla a tak má pořád neovladatelné nutkání vystavovat věřící tzv. léčbě expozicí, kdy jejich fiktivně předpokládané strachy z ateismu vystavuje právě jeho masívnímu vlivu, aby si na něj navykli a posléze se jejich fobie z ateismu zcela vytratily.

0/0
15.4.2010 10:48

Faustino

R. M. Pirsig:

„Když jeden člověk trpí falešnými představami, mluvíme o duševní chorobě. Když falešnými představami trpí mnoho lidí, mluvíme o náboženství.“

0/0
30.3.2010 8:55

Vlad IV

Vymývat mozky lze mnoha způsoby!

0/0
26.3.2010 20:20

Vlad IV

Re: Vymývat mozky lze mnoha způsoby!

http://www.youtube.com/watch?v=enWiFcsBqIE

Nejlepší a jediný způsob obrany je k vidění zde!

0/0
26.3.2010 20:27

polibek

strašný

jen si říkám, proč ti lidé tak emočně trpí a směřují k tomu co je stejně neuspokojuje

0/0
26.3.2010 13:23

admiral666

smarja

A kolik videi, radove vice, by mohlo byt natoceno s tematem brainwashingu trhu, konzumu a viceurovnoveho prodeje (MLM) :-P Dale jsou videa ze treninkovych srazu nacistu, nebo naopak spolku zahradkaru, kde se matrony a strejcove ujistuji, ze jejich zpusob pestovani macesek je ten nejlepsi spravny.

0/0
26.3.2010 10:34

Tuubeen

Ano,

videa jsou alarmující (nicméně se podobné praktiky netýkají všech křesťanských uskupení - byl jste nekdy v katolickém kostele nebo na hodině výuky katolicismu? Tam byste nic podobného neviděl.), to, že někdo věří doslovnému znění Bible je smutné (povzbuzující je, že jen málokdo v USA je i přesto Písmu tak oddán aby šel proň např. zabíjet homosexuály - i když ne že by se to nedělo vůbec, vím), ale proč vás má iritovat, že křesťané věří ve stvoření (a ještě, svatá ty prostoto, si to od vás nenechají vymluvit!)?

Ať si lidé okolo věří třeba v zelené mužíčky a v to, že vesmír vznikl z instantní polévky, vám to snad vadit nemusí. Prostě nezapisujte děti do církevní školy, zkontrolujte jim evolucionistické učebnice, a máte to vyřešeno.

PS: Věřím, že za kvantovou fyzikou, galaxiemi, šavlozubým tygrem i sedmikráskou stojí Programátor. Ale vaše víra v něco z ničeho mě rozhodně nepopouzí. Jen její samolibá arogance mi vadí.

0/0
26.3.2010 9:02

Mephisto

Re: Ano,

Já ale s dovolením nejsem ani samolibý ani arogantní... vždy jsem ochoten uznat že nemám pravdu, ovšem nejsem ochoten to uznat bez důvodu... je snad tohle samolibost a arogance?

Michal Hanko

0/0
26.3.2010 9:06

Mephisto

Re: Ano,

Mě přece vůbec neirituje že křesťané věří ve stvoření, a ani jim to nechci vymluvit!

Mě ani neirituje, že mnozí z nich věří ve stáří světa 6.000 let, a ani to jim nechci vymlouvat - jen mě zajímají myšlenkové pochody, kterými k takovým závěrům došly.

Po zjištění, že nejsou žádné takové myšlenkové pochody, že jejich ignorování reality pramení výhradně z víry v jejich Svatou Knihu, nežádám nic jiného než svobodu právě tohle konstatovat, toť vše :) Nechápu proč mi podsouváte, že mě jejich názory iritují, popř. že chci někoho přesvědčovat...

0/0
26.3.2010 9:54

Tuubeen

Re: Ano,

Protože ten článek tak vyznívá, nebo aspoň mně se to tak zdálo... Právě proto, že se domáháte těch myšlenkových pochodů, i když vám je třeba dotyčný nechce svěřit. Ona přece ani evolucionistická teorie není jednotná, i vědci se rozcházejí, názory mění a stoprocentní jistotu nemůžeme mít a nejspíš nikdy nebudeme. Oni si asi přečetli, že svět je starý 6000 let (do teologických rozprav o křesťanství se s vámi pouštět nemohu, mám o něm jen povšechné vědomosti), a tak to berou jako fakt. I vy jste si o evoluci jistě přečetl (sám Darwin, Friedmann, ani Einstain aspoň podle fotografie a jména, nejste ;) ), nevymyslel jste si ji, a přečtenému jste se rozhodl uvěřit. A tak to mají i křesťané s kreacionismem.

0/0
26.3.2010 10:13

Martin 5

Re: Ano,

Víte Karimo, to je věc, co nechce věřící pochopit, že nevěřící je schopen žít v nejistotě a nemít ten pevný bod, o který se může opřít a který mu ukazuje cestu.

To je můj interní pocit a nemusí se shodovat s vaším názorem.

Přečtenému jste se rozhodl uvěřit, ale tak to není, ted jste použila dost silnou demagogii, snad si to uvědomujete.

Příklad - muj oblíbenec Friedman - když budu šikovný, tak si jeho teorie mohu ověřit v praxi a spousta jiných vědců to udělala a zjistili, že má pravdu a že to tak funguje, to samé s Einstenem a teorií relativity - stačí mít superpřesné hodiny a ověříte si to i při letu letadlem kolem světa. To není o tom přečíst a uvěřit, ale přečíst a ověřit.

0/0
26.3.2010 10:33

admiral666

Re: Ano,

Ze Friedmanovy teorie neexistuji dokazuji dila Ch.Dickense z casu rakovinneho bujeni trhu.

0/0
26.3.2010 10:36

Martin 5

Re: Ano,

Vy jste mi tu chyběl, vítejteR^ Sem si říkal, že je potřeba to střihnout trochou ekonomie a zeleného fanatismu.;-)

0/0
26.3.2010 10:44

Tuubeen

Re: Ano,

Hm, vážně jste schopen vznik vesmíru ověřiti si v praxi? ;-D Všimněte si, já chápu. Chápu všechno kromě nepochopení. Článek je o tom, jak evolucionista nechápe, že někdo může být kreacionistou ("jak je tohle sakra možné"?). No a já říkám, "proč ne?". To je to celé.

Spousta vědců s jinými vědci souhlasí, spousta dalších jim odporuje; názory a přesvědčení vědy se s časem mění, jak se vyvíjejí technologie a vznikají nové teorie. Tady nejde o přelet letadlem nebo o přizpůsobení brhlíka.

A propos... vážně si myslíte, že věřící má nějaký hyperpevný "bod"? Já bych řekla, že věřící člověk čelí mnoha více nejistotám a zdaleka to nemá tak jednoduché, jako kdyby věřícím nebyl... ale to možná záleží na osobnosti, ne na víře.

0/0
26.3.2010 11:02

Martin 5

Re: Ano,

Karimo, dneska se dá podívat dost "hluboko" do vesmíru a vzhledem k tomu, že Einsten měl pravdu, rychlost světla je konečná, tak čím hlouběji se podíváme, tím více se díváme do minulosti vesmíru. Přizpůsobení brhlíka je co jiného než evoluce? myslíte, že "kreacionista" v noci když spinkají a nikdo se nedívá, chodí a přistřihuje jim křidélka a upravuje zobáčky?

S tím posledním odstavce si ze mě děláte srandu? Neříkejte, že to myslíte vážně. Možná že věřící je více nejistý člověk a tím se upíná k Bohu, jako jistotě? nevím, nejsem psychlog, ale v diskuzi mi připadá, že věříci nebo kreacionista má na všechno jednoduchou odpověd - to ON, ten jeho bůh či nejvyšší stvořitel, tak to chtěl, tak to je a není důvod o tom pochybovat, protože kdyby pochyboval, mohl by být ze společenství vyhnán, což dříve prakticky znamenalo smrt.

0/0
26.3.2010 11:08

admiral666

Re: Ano,

Hele ty brhliku, az se nejaky brhlik stane rybou, nebo savcem, tak dej vedet.

0/0
26.3.2010 11:12

Martin 5

Re: Ano,

;-D Slabota, ale snažíte se, to se mi líbíR^

Tušíte, alespoň matně, o co v teorii o evoluci jde?

0/0
26.3.2010 11:16

admiral666

Re: Ano,

Samozrejme :-) Proc je ale "jednosmerna", proc se zadny savec znova nestal rybou nebo plazem? Myslim se vsim vsudy, s zabrami atd. velryby nepocitat.

0/0
26.3.2010 11:35

Martin 5

Re: Ano,

Můžou se počítat vydry mořské nebo delfini? Proč myslíte, že by pro ně byli výhodnější žábry a jestli ano, proč je žábrami nevybavil stvořitel?

Ale chápu, že každý kreacionista se raduje, když se objeví chybějící vývojový článek - z jedné mezery se hned staly mezery dvě.;-)

0/0
26.3.2010 12:46

Tuubeen

Re: Ano,

Já teď už hrozně spěchám, tak jen k tomu brhlíkovi - brhlík má k přizpůsobení "vlohy", jako my. Ovšem v noci mi taky neleze cizí programátor do počítače, aby mi apdejtoval antivir... ;-) No a s tou vírou - potíž bude v tom, že asi předpokládáte, že víra v Boha předpokládá absenci myšlení.

0/0
26.3.2010 11:28

Martin 5

Re: Ano,

Myšlení nepředpokládám, taková je moje zkušenost, je to kruté, ale je to tak. Tím nechci říci, že věřící nemyslí, ale směrem k víře mají jisté bloky, které jim myšlení přiohýbají.

To, že má k přizpůsobení vlohy, tak nějak potvrzuje tu evoluci nebo jak se do toho napasuje kreacionismus?8-o

0/0
26.3.2010 11:33

Tuubeen

Re: Ano,

Sěrem k víře mají bloky i nevěřící ;-D, a kreacionismus se s evolucionismem vůbec nemusí vylučovat (když do toho netaháte nějakých doslovných 6000 nebo kolik let), dokonce ani u brhlíka nebo co to bylo za ptáka. Viz ta má poznámka o tom, co se mi v noci neviděno, neslyšeno děje v počítači.

0/0
26.3.2010 14:17

Martin 5

Re: Ano,

Už sem se lekl, že mi napíšete co se vám v noci děje pod peřinou8-o:-)

Ano, já mám k víře blok, nějak nemohu překousnout tu nezpochybnitelnost a točení v kruhu při předpokládání důkazů.

0/0
26.3.2010 15:24

polibek

Re: Ano,

to mě taky napadlo, lepší kolibřík pod peřinou nežli soused na střeše;-D;-D

0/0
26.3.2010 15:27

Tuubeen

Re: Ano,

No vidíte, vy prostě na všechno potřebujete důkaz, a ani vám nevadí, že skutečný, nevyvratitelný, naprosto nezpochybnitelný důkaz o tom, že fyzikální zákony atakdál má na svědomí NIC, mi taky nebude schopen předložit (zatímco já ani nemám ambice vám předkládat, že je má na svědomí NĚCO).

Proč v noci a proč pod peřinou? V noci pod peřinou spím! (Zatímco se mi do bytu loupe ten programátor, aby mi kreacionisticky zásadově přetvářel ten antivir.) ;-D

0/0
26.3.2010 18:10

wiki5.5

Re: Ano,

a co vlastne overujete? Jste si jisty, ze to co overujete je skutecnost? Vedci sami pochybuji jestli ty "skutecne" zakony plati vsude... jestli ne, pak to nejsou zakony a vase overovani je smesne

0/0
26.3.2010 12:08

Martin 5

Re: Ano,

Ověřuji, že v to co řeknou platí i u mě, to je věc, kterou mi ještě žádný věřící nedokázal.

Ani ten ubohý hořící keř mi nikdo nepředvedl....;-D

0/0
26.3.2010 14:57

wiki5.5

Re: Ano,

vite vubec o cem je vira?

0/0
26.3.2010 17:23

admiral666

Re: Ano,

Hele tubeen, nedavej prosim toho BLUDARE a sluhu imperialniho kapitalu a lokaje strujce utocnych valek - Miltona Friedmana do spolecnosti genia jako Einstein (ani napsat ho neumis), nebo i toho Darwina, byt to byl vic dobrodruh, opilec a shromazdovac vzorku nez primo genius.

0/0
26.3.2010 10:36

Tuubeen

Re: Ano,

Tak to nahlašte jako urážlivý příspěvek! ;-D

0/0
26.3.2010 11:03

admiral666

Re: Ano,

Odpurci nabozenstvi jsou cca dvojiho druhu, jedny irituje hledani opory a jimi vysmivane berlicky pro pruchod svetem a chteli by donutit veskere lidstvo zit v samostatnosti (ze by se pak skoro vsichni zblaznili jako v Rapture z Bioshocku je namiste), extremnim pripadem takoveho clvoeka je Forrest, druha, mensi skupina, specificka na cesko, jsou ruzni erotomani a promiskuitni jedinci, kteri nemohou vystat nabadani k mravnosti a citi se jim ohrozeni, byt to nema realny dopad.

0/0
26.3.2010 10:39

Semper_2

Re: Ano,

R^

jen si porad lamu hlavu nad Tvym nickem...;-)

0/0
25.4.2010 21:46

ehqmaster

plácáte

Topol neřekl, nic o křesťanském vymývání. Naopak, křesťanství označil za sympatickou filosofii. Naopak církev označil za ty špatné. A tady nejde než souhlasit od kladiva na čarodějnice až po jeho svátost papeže (úmyslně malými písmeny) tutlajícího informace o knežích s pederastními choutkami. Kdyby jenom choutkami.

http://twitter.com/Medvjed/status/11025594819

0/0
26.3.2010 8:11

Mephisto

Re: plácáte

Ano, máte pravdu. Topolánek mluvil o církvi, ale já jsem svoji tezi postavil tak, že svým způsobem vymyté mozky má velká část křesťanů - zejména všichni ti, kdo nekriticky věří v doslovné znění Genesis.

Ostatně stačí si projít tuhle diskuzi - kolik lidí v ní už napsalo že evoluce je nesmysl, a to i přesto, že jsem ve svém článku uvedl hned několik odkazů na weby a knihy, kde je velmi obsáhle a konkrétně zdůvodněno, proč to nesmysl není? Ti lidé ty odkazy ignorovali, a za svým nepodloženým, z jejich náboženství plynoucím názorem, že evoluce je nesmysl, si stojí dál. A to je přesně to o čem jsem psal.

Michal Hanko

0/0
26.3.2010 8:27

Ccecil

Re: plácáte

evoluce v dogmatickém pojetí je nesmysl. nemám čas se teď na to téma bavit, ale vždy narážím na to, že ateističtí dogmatici si své představy o popírání evoluce dosadí k odpůrci a pak s těmi představami polemizují. Co z toho samozřejmě vyleze je na bíledni. Ostatně, chováte se stejně. 

0/0
26.3.2010 8:32

Mephisto

Re: plácáte

Prosímvás co je to dogmatické pojetí evoluce? A kdo je to ateistický DOGMATIK? Není to tak trochu nonsens?

Křesťanský dogmatik je ten, kdo má svoji posvátnou knihu, Bibli, a ta pro něj představuje ultimátní autoritu, axiom, Slovo Boží, teze o kterých se prostě nepochybuje.

Ateista je ten, kdo tuto křesťanovu víru nesdílí. Jak může být v principu tento názor dogmatický?!

Pokud mi chcete namítnout, že ateista je ten, kdo TVRDÍ, že Bůh neexistuje v žádné podobě, pak já vám říkám, že takový ateista je prakticky sci-fi. Nevím o nikom, kdo by něco podobného tvrdil, dokonce ani Richard Dawkins netvrdí že Bůh v žádné formě v žádném případě neexistuje - říká jen, že mu to přijde krajně nepravděpodobné. A to je jistě legitimní názor.

Naproti tomu křesťan neříká že mu Bůh přijde velmi pravděpodobný, křesťan VÍ, že Bůh existuje! Chápete ten rozdíl mezi dogmatickým a nedogmatickým světonázorem? Jak můžete za těchto okolností o ateistech říct, že jsou to dogmatici?

0/0
26.3.2010 8:59

Ccecil

Re: plácáte

technická: Vidíte? Sám si dosadíte a sám s tím polemizujete.:-)

0/0
26.3.2010 9:01

Mephisto

Re: plácáte

Nějak jste si asi nevšiml toho slůvka "pokud" ;) To byla přece podmínka (POKUD mi namítnete, PAK platí tenhle argument ;) )

Ale nezamlouvejme to, co to teda znamená dogmatický ateista? A co je dogmatické pojetí evoluce?

0/0
26.3.2010 9:08

Ccecil

Re: plácáte

Opravdu? ;-)

0/0
26.3.2010 9:14

Mephisto

Re: plácáte

CCecil: "Opravdu?"

Nerozumím, no opravdu to byla podmínka, takže ano, opravdu :)

Mephisto: "Ale nezamlouvejme to, co to teda znamená dogmatický ateista? A co je

dogmatické pojetí evoluce?"

Žádná odpověď?

0/0
26.3.2010 9:17

Mephisto

Re: plácáte

Kromě toho, přesně to co píšete lze říct naopak o kreacionistech. To oni si dosadí za evoluci nějakou svoji zcela chybnou představu (evoluce je náhodná, evoluce znamená, že život vznikl náhodou, vznikli jsme z opic, tak proč se opice už dnes v lidi nevyvíjejí, atd.) a s tou pak polemizují!

0/0
26.3.2010 9:04

RSDr. Madqwert

Re: plácáte

Stačí si všimnout faktu, jak každá církev o sobě tvrdí, že jedině ona je ta pravá a že jedině ona má pravdu. Na demagogiích jsou založeny nejen církve, ale třeba i levice se svým přerozdělováním, které je třeba posvětit nějakou ideologií. Vzpomeňme největšího vůdce sociální demokracie Adolfa Hitlera a tím, k čemu jeho ideologie (a jeho kumpánů - Goebels)  vedly.

0/0
26.3.2010 8:34

Tuubeen

Re: plácáte

Že jedině on(a) má pravdu... to o sobě tvrdíte i vy, ne? ;-D

0/0
26.3.2010 8:45

RSDr. Madqwert

Re: plácáte

Kde něco o sobě tvrdím? Jen si všímám, jak kdo okolo mne lže.

0/0
26.3.2010 8:57

Tuubeen

Re: plácáte

To byl tak napůl vtip. Já jen, že i pravice tvrdí, že na rozdíl od levice má tu jedinou pravdu... Tvrdí to kdekdo, nejen círve, fašisti a komunisti. Stačí otevřít noviny, a kategorických prohlášení a dogmat se na vás vysype metrák.

0/0
26.3.2010 9:04

admiral666

Re: plácáte

V reklamach take tvrdi kazda firma, ze nabizi ten pravy vyrobek.

0/0
26.3.2010 10:40

Martin 5

Re: plácáte

Pěkné, takže bible je taková reklama? Můžu to nahlásit jako klamavou reklamu?:-)

0/0
26.3.2010 10:46



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.