Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

Kozel_

3. 2. 2011 10:24
Píšete nesmysly

V Bibli nikde není napsané, že se má odmítat lékařská péče (v té době vůči naší medicíně značně primitivní). Drtivá většina křesťanů dnes, i ti co věří v zázračné uzdravení, lékařskou péči pochopitelně neodmítá. Misionáři do cizích zemí často jezdí spolu s lékařským personálem, Livinstone měl vystudovanou nejen teologii, ale byl i lékař, podobně myslím Albert Schweizer a řada dalších.

Když o něčem (křesťanství) nic nevíte, tak si o tom nejdřív něco přečtěte, než začnete psát. Jinak můžete vypadat jako hlupák. Pokud např. jehovisté odmítají transfúzi krve, není to rozhodně ani příkaz z Bible, ani křesťanské učení, které by učily normální církve. A vůbec to není důkaz o neexistenci Boha, je to leda důkaz, že existují hloupí lidé nebo hloupé nauky.

0 0
možnosti
P

pesimistafurt

3. 2. 2011 10:16
Příliš si to zjednodušujete,

ona skutečně modlitba (a mám dojem, že nezáleží na Bohu) POMÁHÁ léčit. Bylo to už v historii prokázáno mnoha doloženým případy a před asi deseti lety se dělal i u nás řízený výzkum v nemocnicích. Víra skutečně POMÁHÁ léčit. Proč tomu tak je se asi prokázat nedá. Je to jak s těmi vašemi rovnoběžkami, které se protínají v nekonečnu, tam, kde jsou i poslední číslice čísel transcendentních a jiné nepochopitelné věci matematiky.

0 0
možnosti
L-OSM

Lobo - obchodník s mozky

3. 2. 2011 10:10
To mi připomíná jeden vtip

Uprostřed oceánu se topí alelůják. Jede okolo loď a chlápek, co na ní pluje říká: Pojď, vylez si nahoru, já tě zachráním.

Ale alelůják odpoví: Ne, mě zachrání Bůh!

Za chvíli jede okolo obrovský parník a kapitán mu hází záchraný kruh a křičí: Hééj, vy tam dole, chyťte se, my vás zachráníme. Ale alelůják zase spustí: Ne, mě zachrání Bůh!

Pak se mu objeví nad hlavou vrtulník, hází mu lano a huláká: Ty tam dole, chyť se my, tě zachráníme. Alelůják na to: Ne, mě zachrání Bůh!

Po chvíli se alelůják utopí, v nebi přistoupí k Bohu, klekne si a praví: Bože, já jsem celý život křesťan, věřím v tebe, modlím se. Prosím tě, řekni mi, proč jsi mě nezachránil? A Bůh na to: posílal jsem ti loďku, posílal jsem ti parník, posílal jsem ti vrtulník, můžu já za to, že ty jsi tak tupej?!!

0 0
možnosti
AA

Saša

3. 2. 2011 10:07
A co řeknete na případ,

kdy opakovanou a vroucí modlitbou manžela a dětí byla zastavena roztroušená sklerosa?

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1653x
Matematik, absolvent přírodovědecké fakulty MU, nyní pracuje jako analytik.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky